Go to navigation or go straight to content


Gemiddeld 10% response met een webtraffickaart


Een webtraffickaart genereert 10 tot 20% response en is uitermate geschikt voor het werven van e-mailadressen, lead generation, klantonderzoek en introductiecampagnes. Een webtrafficcampagne is een combinatie van traditionele en nieuwe media. Klanten en prospects ontvangen een kaart voorzien van gepersonaliseerde URL en lotnummer en kunnen daarmee leuke prijzen winnen.

Kadocheques kunnen indien gewenst gepersonaliseerd worden. Respons wordt via een actiewebsite opgevangen en kan 24 uur per dag online via een url worden opgevraagd. De actiesite wordt door ons gebouwd en gehost en loopt derhalve buiten je eigen website om.

Voorbeelden van webtraffic campagnes:

www.wineenweber.nl/verburg

Inloggen met 90000.


case
Voor Fanofinefood ontwikkelden we een webtraffic voor de introductie van twee nieuwe maaltijdsalades. Doel: brand awareness en het in kaart brengen van gebruiksgedrag. Via een gepersonaliseerde URL en lotnummer konden prospects een Weber buitenbarbeque winnen. Respons: 8,5%. Onder het ervaringscijfer van 10% vanwege het ontbreken van 20% van de contactpersonen in het aangeleverde adressenbestand. Voor een gepersonaliseerde URL is er een voornaam of achternaam nodig om een webtraffic campagne optimaal te laten renderen.